tirsdag 19. juni 2012

Fargeplansje til barnerommet

God kveld til dere :)

Da har jeg endelig fått kastet sammen første utkast av en barneromplansje.
Jeg må ta en tur å titte på farger, men jeg er ute etter duse, varme farger. Antagelig blir det nyanser i mud - 1 vegg i mørk og de andre lyse.
Vil holde rommet rolig og behagelig med innslag av rosa og lilla i detaljer.
Jeg syns uglene er helt nydelige, så det blir nok et eller to varianter av det :)
Det er godt å være litt i gang med planleggingen selv om jeg er et stykke unna innkjøp ennå. Greit å planlegge hjemme med pc'en siden jeg ikke er i slag til å løpe fra butikk til butikk :)




Ellers sliter jeg veldig med å finne et stellebord jeg liker.
Jeg vil ha stelleputen mot meg, god plass på sidene, romslige solide skuffer, og den skal kunne brukes som kommode på barnerommet etter stelleperioden.
Også vil jeg jo gjerne at den ser fin ut også da ;)
Vurderer å kjøpe en litt enkel kommode, og style den opp selv.
Får se hva det ender opp med ;)


Ha en finfin kveld



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar