fredag 27. januar 2012

Kjøkkeninspirasjon fra HTH

Det bør være naturlig at når man jobber med å selge produkter, også har sterk tro på de og virkelig trives med dem selv. Det privilegiet har i alle fall jeg. Som dere vet jobber jeg i HTH og gjennom jobben min får jeg sett utrolig mange lekre kjøkken og laget flotte løsninger. Skulle ønske jeg kunne hatt mange kjøkken i huset mitt, og at jeg kunne byttet de hvert år ;) Det er jo så utrolig mye fint å velge i. Det er selvsagt mye fint i andre firmaer også, men jeg kjenner naturlig nok ekstra godt til HTH's utvalg.
Det ble i 2011 åpnet en ny HTH- butikk på Skøyen, og jeg måtte ta meg en tur for å se på utstillingene. Jeg tok masse bilder for egen inspirasjon, men jeg kan jo dele den med dere :0)

Vil bare understreke at innlegget ikke er i regi av HTH, men er av min private begeistring for lekre utstillinger.


Kjøkkenmodell Hvit Kvadrat, RW. Kan males i flere farger. Benkeplaten er Silestone, og sjekk de utrolig kule retroflisene på veggen...





Loungen man kan slappe av i når man trenger en hvilepause i kjøkkenshopping ;0)
Jeg digger fargekombinasjonene og de superkule lampene.



Denne maskuline utstillingen er en kombinasjon av Consept sort eik finèr og Consept sort eik  hvit laminat. Det er forøvrig den kombinasjonen jeg også har på mitt hjemmekontor. Den kan du se HER
Lampene er også superlekre...



Benkeplatene er i laminat med sort eik forkant, og sort eik heltre.


En høyskapsrekke trenger ikke være standard og tett. Her vises en flott kombinasjon av åpne hyller, hvitevarer og skuffer. Kontrasten med sort/hvit/stål er jo også griselekkert.
Siemens hvitevarer.





Denne utstillingen er i modell Mono hvit KP, og det hvite, rene uttrykket understrekes med en hvit Silestoneplate og delikate lamper.
Hvis du legger merke til platetoppene så er det to separate enheter,- en induksjonsplatetopp og en wok- top som er perfekt for deg som woker mye.


Lekker høyskapsvegg med integrerte produkter fra Miele. Den eksklusive serien Brilliant, som har en fantastisk finish,- og for ikke å snakke om det integrerte kjøl/frys skapet med både vanndispenser og isbite- produksjon.
Det kan også virkelig romme.... mange flasker med ketchup.... hehe ;)



Det var noen av utstillingene.
Skal legge ut flere godbiter i løpet av helga. ;0)


Håper dere har hatt en fin fredagskveld.
Jeg har bare sløvet i sofaen (som forøvrig snart har rumpeavtrykk siden jeg må ligge så mye akkurat nå). Fikk med meg premieren på The Voice - som jeg ble veldig imponert av. Likte konseptet veldig godt. God musikk og herlig humor mellom dommerne.

Fortsatt god fredag ;0)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar