mandag 28. november 2011

Utfordring Unblogged

Det kunne vel i grunn ikke passet bedre å bli med på utfordringen til Manuela med bloggen Mrs Hardy.
Alle interiørbloggere stæsjer opp og tar fine bilder og close up's som legges ut på nett... Men hva skjuler seg egentlig på andre siden av kameraet...?
Vi driver, som dere vet, med klesrommet (som viste seg å bli et litt mer tidkrevende prosjekt enn tenkt...) og gjett tre ganger på hvor mye klær man får inn i et rom...? Og hvor gjør man så av alt mens man maler...?

Her kan dere se et bilde med en av hyllene jeg har jobbet med i det siste. (Skal bli hyller på klesrommet) Utrolig kul effektmaling som gir et litt betongaktig/aluminiums preg. Kommer tilbake med mer info om det - Da med før/etter bilder av et ferdig klesrom. :)


Og hvis jeg snur meg og ser ut i kinorommet....




Dååååån.... :/ Grøss & gru!!

Ser rett og slett ut som at hele klesrommet har eksplodert... :P
Trenger vel ikke understreke hvor SYKT mye jeg gleder meg til å få garderoben ferdig og ryddet opp i alt dette... De siste to ukene har jeg lukket øynene hver gang jeg har passerert "uværet", og jeg passer nøye på at ingen gjester går opp trappa... Så hvorfor ikke dele det på bloggen med resten av landet...? :/ Logisk... hehe. Jaja, når man pusser opp så må man tåle kaos i perioder. Så blir det veldig bra til slutt.
Løpet av uka får vi ryddet opp i alt (malingen på hyllene herder nå), og da er det duket for litt bilder :) Så bare følg med...

I 1 etg har jeg heldigvis fått unnagjort julevasken og pyntet til jul, så der er det i hvertfall rent og ryddig :)

Så det var mitt bidrag til Unblogged challange... ;)

Ha en strålende mandagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar