søndag 6. november 2011

Razzia, robbing og ready for change ;)

Endelig i gang....

Vi har foretatt en stor-razzia i klesrommet, og jeg har virkelig kommet over det utroligste...
Kjolen fra 18 års feiringen min, feks. Og masse andre klær med diverse minner fra laaaangt tilbake i tid. Begynte faktisk å le litt da jeg gikk gjennom alt, for plutselig følte jeg meg 20 år igjen der jeg satt med mine yndlingsplagg i handa. Med fare for klisjeutsagn - men fy flate, som tida går... Og når jeg ser på enkelte plagg kan jeg ikke skjønne at jeg har fått plass i dem... Har jeg virkelig forandret meg sååå mye? Ja - det har jeg... på både godt og vondt ;)

Jeg la til side en del klær som jeg tror mine barn vil ha glede av å se når de blir store... (om ikke annet - kanskje et bidrag til Bad taste- party, hehe)
Disse klærne legges trygt og ut av syne på loftet for en stund ;)

Jeg fikk også lagt til side masse klær som ser helt nye ut, men som jeg aldri bruker lengre. Stor ladning til Frelsesarmeen er på vei :)

Så nå er rommet ribbet for klær (loftstua ser derimot katastrofalt rotete ut), og klart for forvandling :)

Farger er bestemt, så da er det bare å skaffe maling og hive seg i gang :)


Her kan dere se hvordan det ser ut nå:
(Den nederste hylla skal stå rett under den øverste)















Og når jeg er ferdig med å kaste tryllestøv over rommet får dere se resultatet ;)

Det er det eneste rommet i huset med furutak som ikke er malt, så det skal bli godt å få freshet det opp litt :)

Når klærne henger der, tenker jeg ikke så fryktelig mye over det, men nå som det er tomt, får jeg virkelig assosiasjoner til en aldri så liten sauna... :/

Bye bye furu ;)

God søndagskveld til dere lesere:)

2 kommentarer:

  1. Det er utrolig hvor mange minner det kan være i et enkelt klesplagg, ja.

    Gleder meg veldig til å se resultatet, dette tror jeg blir bra!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Blir spennende å se resultatet. Et klesrom står på ønskelisten her i huset også.

    SvarSlett