lørdag 19. november 2011

Hva skal dette bli....? :)

Akkurat kommet hjem fra en aldri så liten shopping- runde, og innholdet i posene skal brukes til å lage noe julete. Resultatet får dere se når jeg er ferdig.
Gleder meg til å sette i gang... :)



Det er så deilig når julestemningen begynner å ta tak :) Og det er SÅÅÅÅ mye lekkert julestæsj i butikkene. Men i år skal jeg lage mer enn jeg skal kjøpe nytt :)


Denne helgen skal brukes til å male ferdig klesrommet, sånn at alle klær kan komme på plass i løpet av neste uke. Neste helg har jeg langfri, og da skal husmusa svinge vaskekosten og lage jul i musehuset :)
Så kan desember bare nyyyyyytes.


På tampen slenger jeg med et stemningsbilde fra Sjarmerende Jul 
Er du på jakt etter juleinspirasjon og ideer, er jeg sikker på at du finner noe hos henne :)



God lørdag.

1 kommentar:

  1. Så mye fint du har handlet inn! Gleder meg til å se hva det skal bli til :) :)

    SvarSlett