onsdag 19. oktober 2011

...og VIPS så hadde vi nytt soverom :) (Fra 05.10.11 Blogg.no)

05.okt.2011 kl.21:29 iOppussingsprosjekter
  • 33 kommentarer


  • Har jo tenkt en stund på å pusse opp soverommet, og fredag forrige uke kom jeg endelig i gang. Etter noen dager intens kveldsjobbing er vi ferdige, og det er utrolig deilig :)
    Jeg er veldig fornøyd med stemningen som fargesammensetningene skaper, og det var noe sånt jeg hadde sett for meg. Dere husker kanskje fargepalletten jeg la inn i et tidligere innlegg da jeg tenkte på oppussing...
    Her er den....



    Nå er jeg ikke ferdig med innredningen. Jeg må kjøpe gardiner, også ser vi på nattbordslamper og en taklampe, men her kan dere se det foreløpige resultatet:


    FØR OPPUSSING:



    ETTER:




















    Overse det krøllete sengetøyet ;) *fnis*

    Ser at fargene blir gjengitt på litt ulik måte utfra hvilken vinkel bildet er tatt fra. Får ta litt bedre bilder i dagslys når vi får på plass lampene. (Nå har vi bare en grusom gulvlampe stående for å gi lys).
    Såååå, hva syns dere? :)

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar