onsdag 19. oktober 2011

Mens jeg venter... (Fra 26.09.11 Blogg.no)

26.sep.2011 kl.21:04 iInteriør
  • 5 kommentarer



  • Noen dager med stillhet fra Husmusa. Hun har vært på hyttetur med jobben og kosa seg på spa. Kan vel også si at hun bør leve på mager- ost de neste dagene, ettersom matinntaket på turen har vært godt over gjennomsnittet... hehe...
    Men det har vært kjempe deilig :) Livet er til for å nytes, eller hva?

    Nå har jeg fått hentet tapet- rullene, og malingsfarge er valgt. Det endte opp med lys aubergine, som er en deilig lillafarge med mye grått i. Tapetet er i sølv. Maling skal kjøpes på onsdag, også setter jeg i gang fra torsdag. Beleilig nok har jeg fri på fredag, så da får jeg god tid til å pusle med dette. Det er altså soverommet som skal få seg en omgang, og jeg tror det kommer til å bli bra. Jeg skal legge ut litt før og etter bilder når jeg er ferdig :)

    Mens jeg venter på å komme i gang med malingen, drømmer jeg om stolen jeg sparer til... :) Den heter Stingray, og jeg har egentlig sett på den i flere år. Men etter å ha prøvesittet den på Illum, bestemte jeg meg... Den skal få plass i stua :0) Den er nyyydelig å sitte i...


    Ha en god mandagskveld ;)

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar