onsdag 19. oktober 2011

Maleri & Malera.. (Fra 16.09.11 Blogg.no)

16.sep.2011 kl.22:09 iHobby

  • 4 kommentarer 





  • Speider altså nå etter et godt foto (høy oppløsning) av New York Skyline. Har planer om å bestille det i sort/hvitt på lerret også male litt over med litt kraftige farger. Hvis noen har gode tips til hvor jeg finner sånne bilder, rop ut :)
    For et par år siden eksperimenterte jeg med fotolerret/maling for første gang, og jeg likte å jobbe på den måten. Jeg malte med flere farger før jeg landet på den kombinasjonen jeg likte best.
    Her kan dere se noen bilder fra resultatet: (Litt dårlig kvalitet på bildene, men men... Lerretet er gitt bort, så jeg får ikke tatt nye, hehe...)













    Satser på at jeg får rattattaen i gir og får malt et par bilder til i løpet av høsten/vinteren.... ;)


    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar