mandag 31. oktober 2011

Happy Halloween

Konseptet "Halloween" har jeg i mange år vært skeptisk til. Både fordi det er en amerikansk happening jeg ikke har noe forhold til fra barndommen min, samt at konsptet med å kle seg ut i grusomme kostymer og tigge godteri er litt rart...
MEN siden denne "tradisjonen" ser ut til å ha kommet til Norge for å bli, og at det blir mer og mer av det for hvert år, er det nok lurt å finne sjarmen med det.
Og jeg har faktisk blitt litt påvirket...
Utskjærte gresskar med lys i er jo ganske så koselig i høstmørket.
Muffins og andre bakverk som pyntes og dekoreres er jo også litt morsomt da...
(Sjekk ut Martha Stewart sine muffinser :)
Også ser det veldig gøy ut med disse utkledningsfestene, og kreativiteten med kostymene har jo ingen ende... :)
Så jeg tenker at neste år kommer jeg nok til å markere Halloween for første gang hos oss.


Ser også for meg at det faller mer naturlig å markere det når man har barn, for jeg tror barna syns det er veldig morsomt.
Men det er ingen ting i veien for at voksne kan "leke" litt på utkledningsfester - noe vi faktisk arrangerer en gang i året i forbindelse med bursdag.
Så det er godt mulig at det blir en Halloweenfest neste år.


Årets Halloween har jeg tilbrakt på sofaen pga en mindre hyggelig visitt av omgangssyke :/
Så det er har ikke blitt noe godis på nabobarna fra oss, dessverre. Men men...


Avslutter med et utrolig morsomt bilde som ble lagt på nett i dag. :)




  Happy Halloween ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar