onsdag 19. oktober 2011

Fabolous Friday!! (Fra 16.09.11 Blogg.no)

16.sep.2011 kl.22:39 iHverdagsliv

  • Ingen kommentarer





  • Etter jobb dro jeg innom Lothe i Drammen og rasket med meg diverse tapetprøver. Malingsprøver hentet jeg i går, så nå er det rett før jeg kan sette i gang på soverommet :)
    På veien hjem hadde jeg et ørlite stopp (på ca 3 timer) på Gulskogen kjøpesenter, og
    h e r r e g u d så deilig det er å bruke penger av og til :) Er faktisk ikke så ofte jeg shopper, men når jeg først kommer i gang.... ;)
    Fikk penger og gavekort i bursdagsgave, og det ville jeg bruke på noe jeg hadde lyst på.
    Fant meg noen deilige høstplagg, litt nytt til huset og litt blomster. Det e ikke ofte denna dama får blomster så ho må nok kjøpe de sjøl... ;)
    Litt kos med en frisk bukett på bordet når helga starter.
    Så nå nyter vi frihelg og fredagskveld med bena høyt og noe godt i glasset :)





    Glad kveld til dere ;)


    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar