onsdag 19. oktober 2011

Down that Memory Lane (Fra 09.10.11 Blogg.no)

09.okt.2011 kl.22:37 iDigital scrapping
  • 4 kommentarer


  • Jeg vokste opp med et utrolig nært forhold til mine besteforeldre. De representerte trygghet, glede og varme og de har i stor grad vært med å gjøre meg til den personen jeg er i dag.
    Nå har lillesøster blitt mamma, og plutselig er det mine foreldre som er besteforeldre. Det føles veldig rart, fordi jeg syns liksom ikke det er lenge siden vi var små. Minnene er så sterke...

    Nå er det et nytt lite menneske som vokser opp, og alle vi som står nært kommer til å ha en sterk påvirkning på hvordan hans personlighet, holdninger, verdier og minner vil bli.
    Det er en stor og ansvarsfull oppgave, men jeg gleder meg veldig til å følge han sammen med resten av familien.

    Mens jeg sitter og tenker tilbake på da vi var små, kom jeg over en gammel scrappeside som jeg lagde for lenge siden. Det er lillesøster og morfar som koser seg og danser ute på hytta, og jeg syns det er et utrolig herlig bilde.




    Så rart at denne lille frøkna nå er mamma selv :)
    Og desverre lever verken mormor eller morfar lengre... *savner dem*
    Ha en flott søndagskveld, og nyt tiden med familien. Tida går så altfor fort...

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar