søndag 30. oktober 2011

Back on track

Har hatt en ukes avbrekk i bloggverden, og det med GOD grunn :)
For ca 1 mnd siden ble jeg tante til en aldeles nydelig liten gutt, og vi tok oss derfor en ferieuke i nord for å få treffe den lille krabaten.
Har hatt en deilig uke med familie og vennehygge, ALTFOR mye god mat (mamma er en superflink matmor), og jeg har fått nusset masse på tantes lille sukkertøy :)

Men feriedager har en tendens til å rase avgårde, skjønner ikke helt det, og nå er vi tilbake i vårt lille rede i sør. Så nå er det tid for å oppdatere bloggen...

For de som ikke har fått det med seg, så har jeg altså byttet fra blogg.no til bloggspot, så jeg har styra en del med å få beholde innlegg. Blogg.no har ikke akkurat gjort det til en enkel prosess... Så det var godt at jeg var såpass fersk i utgangspunktet, og derfor ikke hadde så altfor mange innlegg...

Har fortsatt en del å gjøre her inne, med både layout og innlegg/bilder, så dere får bare følge med ;)

Før ferien hadde jeg en aldri så liten shoppingtur til Oslo og her er noe av det jeg putta i posen:


Et par småskjeve glasskrukker, som kan brukes til både det ene og det andre... Syns de var litt sjarmerende, og de ga veldig fint lys med telys inni.


En kokebok med de DEILIGSTE oppskrifter med sjokolade i.
Den har fått plass på kjøkkenet sammen med teen.


Til jul lager jeg mest julekonfekt... Er nok fordi verken jeg eller samboeren er særlig tørrkake- spisere. Men konfekt - derimot... Yammi!!
Disse boksene fant jeg på Åhlens, og de er perfekte til julekonfekt :) Akkurat passe store, også ser man gjennom lokket :)


Kjøpte meg faktisk også noe julepynt, men jeg venter litt med det, selv om jeg faktisk har begynt å få så smått julestemning... !?! På Åhlens hadde de poser med karameller (med julesmak!?!), som jeg naturligvis måtte kjøpe. Og de var utrolig gode... Litt pepperkakesmak på dem...


Kjøpte også noen flotte blomsterpotter, men jeg må finne noen passende blomster å ha i før jeg tar bilder.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar