onsdag 19. oktober 2011

30 år og et glass vin.... :) (Fra 10.09.11 Blogg.no)

10.sep.2011 kl.21:40 iBursdag
  • 7 kommentarer


  • Da kom dagen hvor jeg også skulle fylle 30 år. Frem til nå har jeg kunnet presentere meg som "fortsatt i 20- årene", men nå er det historie. Jeg er nok en av dem som tar det hele med stor ro, og føler meg veldig klar for 30- årene :) Det er vel damer i sin beste alder, er det ikke? hehe...
    Feiringen ble unnagjort forrige helg, så i kveld er det hjemmekos med kjæresten og et glass vin. Veldig deilig.
    Tenkte jeg skulle vise noen av de fine tingene jeg fikk i gave hos mine venner.



    Dette hjemmelagde fantastiske "kortet" fikk jeg av en god venninne. Det var utrolig flott med morsomme bilder, koselig tekst og veldig mange forseg-gjorte detaljer. Det er så hyggelig med kort som er hjemmelagde :)







    Denne boken var utrolig morsom. Den handler om å være barn på 80- tallet. Hva vi spiste, hvilken musikk vi likte, hva vi lekte med osv. Ble sittende å mimre LENGE og fikk meg noen gode lattere da jeg tittet gjennom den. Veldig flott gave :)




    Denne vasen fra Wik og Walsøe har jeg ønsket meg lenge, så den ble jeg veldig glad for. Syns motivet er så fint :)


    Jeg har hatt en kjempe fin bursdagsfeiring med venner, fått masse flotte kort og gaver, og nå nyter jeg en koselig kveld hjemme. Er veldig veldig fornøyd :)
    Ha en riktig flott lørdagskveld dere også! :)




    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar